maandag 29 februari 2016

Temperature Blanket update februari


Taadaaa!! De hele maand februari van mijn Temperature Blanket :D Mooi hè! Zoals ie nu ligt komt het ook op bed te liggen. Het past precies gelukkig en er komt nog een rand omheen natuurlijk. En ik hou me nog steeds goed aan het afhechten van de draadjes. Ook errug belangrijk natuurlijk :) Morgen krijgt mijn dag een gouden randje en kan ik eindelijk het gouddraad gaan gebruiken. Omdat het de eerste van de nieuwe maand is laat ik vast een sneak peak zien, anders moeten jullie een maand wachten en zo lang kan ik me écht niet inhouden, whahaha.


Het tutteldoekje is helaas nog niet klaar, maar ik ben al een heel eind. Morgen heb ik een deadline van een ander project en die móet ik echt halen. Gelukkig hoef ik alleen het uiltje nog en is er niet reuzeveel haast bij. Ik wil het zelf alleen graag af hebben omdat ik zo benieuwd ben wat mijn schoonzusje er van vind.


Afgelopen zaterdag heb ik heerlijk gewinkeld in Doetinchem, wát een leuke stad is dat zeg. Ik was er nog nooit eerder geweest, maar nu ben ik 4 broeken en een prachtige riem rijker! En dit te schattige ananaspotje heb ik ook nog gescoord. Van mijn schoonzusje mag ik eigenlijk niets meer kopen voordat ik jarig ben geweest, maar deze kon ik echt echt echt niet weerstaan hoor ;) Ik wil hem nog wel goud verven, dan issie nóg leuker :D Die hertjes die er bij liggen heb ik al heel erg lang, normaal staan ze in mijn letterbak, maar ze wilden zo graag op de foto ;)

Fijne avond allemaal, ik ga weer haken!
Liefs,
Lola

12 opmerkingen:

  1. Je deken wordt prachtig. Ben benieuwd naar de maand maart😀

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D Ik ook, komen best een paar speciale dagen aan :)

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je deken is leuk aan het worden. Ben benieuwd hoe het gaat worden met je gouddraadje. Welk gouddraadje gebruik je?
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik gebruik het dunste goud van ze hebben van ONline :)

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  4. Via Tinne ben ik op je blogje terecht gekomen ..
    je deken wordt heel mooi , wat een vrolijke kleuren .
    ik ga snel ff je blogje verder bezoeken .
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je temperatuurdeken is prachtig! Ik vind het mooi met al dat groen en turquoise en slechts een beetje roze... Benieuwd naar het effect met gouddraad :-)
    Ook het tutteldoekje wordt fantastisch, ik hou van retrokleurtjes.
    En die ananaspot... gewoon niks vertellen aan je schoonzus, doe alsof je die al heel lang hebt ;-) haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! Wordt mooi hè :) Voor de warmere temperaturen heb ik wel meer roze-achtige kleuren, maar dat vind ik minder leuk voor in de winter.
      Ik vind het zó leuk om tutteldoekjes te maken, dat gaat nooit vervelen :)
      En tsja, ik zou tegen m'n schoonzusje kunnen zeggen dat ik dat potje al jaren in huis heb, maar vorige week hebben we hem samen voor het eerst in de winkel gezien, whahaha.

      Verwijderen
  6. Bright and beautiful colors !!!!
    Have a nice day !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whahaha kon je het toch niet laten?!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!