donderdag 4 februari 2016

Cadeautje en een nieuwe banner


Oooh, ik móet even een berichtje tussendoor schrijven hoor! Ik ben zó blij, want ik heb een ontzettend leuk cadeau gekregen van de állerliefste! Het is werkelijk de perfecte hoodie en ik ben van plan om er in te gaan wonen, whahaha. Hij zit zo lekker warm en de kleur is zó mooi :D (En dat voor iemand die doorgaans alleen maar zwarte kleding draagt) Het is wijnrood met grijs, maar ik krijg het niet echt mooi op de foto helaas.


Kijk, dit is hem helemaal. Mooi hè :D Ik ben er echt verliefd op. Hmmm. bedenk me net dat ik eigenlijk wel vaak verliefd ben op dingen, whahaha. Zal vast geen kwaad kunnen ;)

Ik heb ook mijn banner maar weer eens aangepast, nu is ie weer helemaal up-to-date. Werd wel tijd ook, de oude had ik al véél te lang.

Voor vanavond staat er een heerlijke chillavond op de planning. Ik ga Mannenharten kijken onder het genot van heel veel koffie en heel veel chocola. Ik verheug me er nu al op. Tussendoor ga ik ook mijn nagels nog lakken. Dat komt er nu door het vele haken veel te weinig van. Ik heb er echt geen tijd meer voor. Nou duurt het lakken an sich niet zo lang, maar het drogen duurt voor mijn gevoel altijd een eeuwigheid ;)

Wat gaan jullie vandaag nog doen?

Fijne dag allemaal!
Liefs,
Lola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!