maandag 4 januari 2016

Gelukkig Nieuwjaar en goede voornemens.

Gelukkig nieuwjaar iedereen! Hebben jullie een fijn Oud&Nieuw gehad? Ik zeker wel! Eigenlijk ben ik niet zo van de goede voornemens, maar voor dit jaar heb ik er wel eentje. Het is een hele simpele, maar oh zo moeilijk om je aan te houden. Die van mij is; gewoon gelukkig zijn. Klinkt makkelijk hè, de praktijk zal ongetwijfeld wat moeilijker worden. Niemand is nou eenmaal áltijd gelukkig. Al liggen er dit jaar wel veel mooie dingen in het verschiet. Ik word 30 (dertig!!!) en al weet ik niet of daar heel blij van moet worden, ik ga er zeker van genieten :) Ik ga met mijn paps naar Holland Zingt Hazes, dat is zo'n beetje onze traditie en supergezellig. Zoveel doen we niet écht samen, whahaha.
En met mijn mams ga ik begin april een paar dagen weg. Het is een verrassingsreis, dus we weten nog niet waar we heen gaa. Superspannend dus! Het kan, uit mijn hoofd, Barcelona, Budapest, Boekarest, Lissabon, London, Milaan, Porto, Stockholm, Rome, Venetië of Warschau worden. Kortom, allemaal superleuke steden waar ik nog nooit ben geweest. En begin april is het eigenlijk overal wel lekker weer, toch :) Hebben jullie wel eens zo'n reisje gemaakt? Ik ben echt zó benieuwd, eigenlijk wil ik pas op het vliegveld weten waar we heen gaan. Ik loop toch niet graag in bikini, dus die neem ik sowieso niet mee, whahaha.

Verder wil ik dit jaar veel meer haken, ik heb er nu pas weer écht zin in. Ik kon me er in de tijd dat ik ook niet geblogd heb niet toe zetten. Eigenlijk had ik helemaal nergens meer zin in, maar gelukkig ben ik er bovenop gekomen. En uiteraard wil ik dit jaar ook meer gaan bloggen. Deze post is al een goed begin :)

Oh, ik ben toch zo blij dat het 'normale' leven weer begonnen is. Even geen drukte om me heen, heerlijk! Ik ga zo de kerstboom ook weer aftuigen en opruimen. Wordt nog een hele klus, want hij hangt bomvol. Maar hij staat nu bijna 4 weken en dat vind ik lang genoeg. Woensdag gaan we naar de kerstboomverbranding, ik ben er al jaren niet meer geweest, maar als kind vond ik het super om naar toe te gaan. Onze boom gaat er niet in hoor, da's een nepperd en dat zou zonde zijn.

Ik ben nog steeds druk bezig met het testen en uitschrijven van een superleuk patroontje, dus die verschijnt binnenkort ook op mijn blog, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijne dag allemaal!
Liefs,
Lola


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!