donderdag 17 december 2015

Babydeken in wording


Ik ben bezig met een babydekentje. Het is een bestelling, dus ik zal hier niet al te veel laten zien ;) Maar ik vind het zó leuk om te doen. En het haakt zo lekker weg, ik kan gewoon een of andere fantastische serie kijken tijdens het haken. Snoezige kleurtjes hè, ik vind het zo'n leuke combi.
Voor de babykamer van mijn zoon had ik deze kleuren toevallig ook. Behalve dan het roze, dat vond ik een beetje teveel van het goede, whahahaha.

Ik vertelde pas toch over de kerstboommeringues? Die staan as we speak in de oven en ik ben toch zo benieuwd of ze gelukt zijn, over een half uurtje weet ik het. Gelukkig heb ik dan nog tijd om naar de supermarkt te gaan en een blik cocktailworstjes en bladerdeeg te halen. Dat mislukt nooit gelukkig. Morgen ga ik met m'n mams de stad in om kerstcadeautjes te kopen en ik heb er zo'n zin in. Ik vind het heerlijk om voor iedereen iets leuks uit te zoeken en mooi in te pakken.

Dit is maar een kort berichtje, maar ik wilde zo graag een sneak peak van het dekentje geven.

Fijne avond allemaal!
Liefs,
Lola


5 opmerkingen:

  1. Heb nog onlangs zo'n dekentje gehaakt en vind dit eveneens heel leuk als patroon. De vorige had ik als kraamcadeau ooit gemaakt en nu is dat ondertussen een speeldeken geworden dat overal mee naar toe moet.
    Wens jou nog veel shopplezier ondertussen, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach wat schattig zeg! Welke kleur(en) heb jij gebruikt? Ik denk dat ik er voor mezelf ook eentje ga haken, maar dan als sprei voor op bed. Ik vrees alleen dat het een 10-jaren plan gaat worden, want wij hebben een heel groot bed, whahaha.
      Dankjewel!!

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  2. Dat reliëf is vast een groot succes! Als er iets te voelen is, is het vaak al goed bij die kleine murmeltjes. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik wel zeker!Én deze bobbels worden niet plat, dus je hebt er een eeuwigheid plezier van :)

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!