woensdag 22 januari 2014

Even een update en kringloopvondsten

En ik ben weer een stukje verder. Ben nu bij toer 82 en de deken is 1.20x84 ik heb dus nog een heel eind te gaan. Gisteravond heb ik besloten om de deken een meter of twee lang te maken :D Aan een deken van 1.40 heb je net niks vind ik. In het echt zijn de kleuren veel en veel feller trouwens, maar dat krijg ik zonder zonlicht écht niet goed op de foto.

Vanmiddag ben ik met mijn zoon even naar de kringloop geweest. Heb supermooi servies gezien, maar €4,50 voor een kopje vind ik belachelijk veel geld. Nou ja, op zich niet. Maar voor kringloopbegrippen wel. Heb ik al is eerder over geschreven en het is er alleen maar slechter op geworden. Ik heb voor mijn zoon wel leuke boeken gescoord, 3 boeken voor maar €1,50 :D Dat scheelt al weer, whahaha. Hij blij, ik blij. En toen weer snel naar huis om verder te haken. Ik ben echt veel te verslaafd.

Fijne avond allemaal!
Liefs,
Lola

7 opmerkingen:

  1. Hi, is there a pattern for this blanket? Google translate didn't translate this all too well. thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah, there is :D it's called the as-we-go stripey blanket and you can find the pattern at' not your average crochet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kringloop ook hier in Den Haag af en toe abnormaal duur sommige spullen zijn in een normale winkel goedkoper dan 2e hands bij de kringloop... en prachtig je deken!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, raar is dat hè? Ik vind het belachelijk dat dat kan hoor. Zodra iets er 'oud' uitziet, schroeven ze de prijs echt enorm op. Maar dan heeft het niets meer met het begrip kringloop te maken.
      Eigenlijk zijn alleen de kleine winkels nog interessant.

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen
  4. Hoi! Meteen ook een bezoekje aan jouw blog gebracht. Wat een gave deken. Die kleuren en motiefjes zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :D Het is gewoon het patroon van de Crochet Along, alleen ik haak in een stuk door in plaats van elke week een paar toeren.

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!