donderdag 24 oktober 2013

Mojo

Jaaa, ik heb mijn mojo weer terug! Ik vond het haken absoluut niet stom hoor. Maar ik wist gewoon echt niet meer wat ik nou moest haken. Uiteindelijk ben ik weer begonnen met mijn deken (ja, diegene die af moest zijn voor ik met vakantie zou gaan, niet gelukt dus) en daar ben ik nu al een heel eind mee en toen ging ik weer mutsjes haken. Ze zijn beide volgens hetzelfde patroon, maar door de kleuren zien ze er totaal anders uit :) Het zijn babymutsjes, maar ze zijn heel makkelijk groter te maken, dus voor kinderen of volwassenen zijn ze ook te maken. Ik twijfel nog of ik nog een applicatie op het regenboogmutsje doe of dat ik hem zo laat. Wat vinden jullie?

Wat ontzettend leuk trouwens dat ik intussen al zoveel volgers er bij heb, ik denk dat het binnenkort weer tijd is voor een give-away. Maar dan moet ik wel wat leuks bedenken, anders vind ik het saai ;)

Oh, eigenlijk heb ik massa's te vertellen, maar nu ik zo zit te typen weet ik gewoon echt niet meer waar ik het allemaal over wilde hebben. Stom hè? Ach ja, als ik het me weer herinner blog ik er gewoon over ;)

Nog een half uurtje en dan is de appeltaart klaar, het ruikt hier nu ontzettend lekker in huis. Moet ik echt vaker doen. Al schijnt het dat als je een pan water met wat vanillestokjes en kaneel op het fornuis zet, je hetzelfde effect krijgt. Misschien is dat wel handiger, want elke dag appeltaart eten is niet zo goed natuurlijk en om nou alleen voor de geur iets te bakken is een beetje onnozel.

Nou, ik ben er weer vandoor.
Fijne avond!

Liefs,
Lola


2 opmerkingen:

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!