maandag 6 mei 2013

Zomer en de kinderboerderij

Kijk is wat een schatje, het allerkleinste dwerggeitje die ik kon vinden in de kinderboerderij :D Geitjes zijn snoezig, maar dwerggeitjes al helemaal, whahaha. Helaas kan je er niet echt bij in de buurt komen, want je moet achter de hekken blijven. Dan is het naar mijn idee ook niet meer echt een kinderboerderij, maar goed, dat zal mijn mak wel zijn ;)
En er waren ook hertjes, echt een heleboel. (nogal wiedes in een voormalig hertenkamp, maar dat wist ik écht niet) Ik heb ook nooit geweten dat pauwen zo hoog in een boom kunnen zitten trouwens, we hoorden hem/haar wel, maar zagen niks, tot we omhoog keken ;)
Dit vond ik het mooiste hertje, door die donkere kringen om zijn ogen :D En zien jullie dat hertje rechtsboven? Ik ben er van overtuigd dat het een kruising tussen een hert en een lama is, want ik heb nog nooit een hert gezien met zo'n wollig koppie, whahaha.
Tot slot nog een foto van mijn ijsbloemen, die het verrassend goed doen :D Ik heb absoluut geen groene vingers en ik kan nog net een orchidee in leven houden, dus ik ben er heel blij mee.
Nou de rest van het balkon opknappen en de zomer kan écht beginnen ^^

Fijne avond!
Liefs,
Lola



3 opmerkingen:

  1. Ben het helemaal met je eens, bij een kinderboerderij hoort de factor aaien er toch echt bij ;)
    Geniet nog even van de mooie dagen.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat jammer bij ons mag dat wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, echt jammer inderdaad. Nu is het net een dierentuin met kleine dieren ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!