dinsdag 21 mei 2013

Ik ben er weer!

Nou, vooruit, ik ben niet écht weggeweest, maar heb ontzettend drukke dagen gehad.(Ik heb mijn laptop niet eens aangeraakt, moest het stof er zo onderhand af blazen) Zaterdag en maandag zijn we naar de Foute Cross geweest. Oh men, het was ontzettend leuk en ontzettend modderig (getuige mijn schoenen) en we zagen eruit alsof we een modderbad hadden genomen, maar dat mocht de pret echt niet drukken. Ik kijk nu al uit naar volgend jaar, dan gaan we gewoon weer :D

Zondag was het echt heerlijk weer en zijn we naar een heel mooi natuurgebied geweest. Mijn zoon heeft ook hele mooie foto's gemaakt. Hij heeft er echt oog voor en hij ziet dingen die wij snel over het hoofd zien. Dat is echt een leuke gewaarwording.
Deze foto's heb ik gemaakt en nog niet bewerkt. Ik weet ook nog niet wat ik er mee wil hoor, dus voorlopig laat ik het zo :)
Aan haken ben ik ook niet echt toegekomen, dus er moet nu een inhaalslag komen. Ik zit nu al op ruim 40 centimeter met mijn ripple deken en hij moet 1.80 worden :) Nu heb ik wel een luxeprobleem, want ik wil én haken én mijn nieuwe 101 woonideeën lezen vanavond, whahaha.

En en en, ik heb éindelijk een petticoat voor bij al mijn mooie fifties-jurkjes :D Het is een zwarte en past echt perfect. Ik kan niet wachten tot ik ze weer aan kan zonder vestjes.

Fijne avond iedereen!
Liefs,
Lola


2 opmerkingen:

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!