woensdag 24 april 2013

Uitslag give-away :D

Hier is het dan, de uitslag van mijn aller- allereerste give-away :D Eerst moesten natuurlijk de namen van iedereen die een berichtje achter heeft gelaten op een briefje geschreven worden en in een puddingvorm worden gedaan.
Toen werd er flink met de briefjes gehusseld door mijn zoon. Let maar niet op de vieze pootjes, ik heb hem zo uit de speeltuin gevist en ik wilde zo graag foto's maken ;)
Daarna werd er met veel liefde en zorg door mijn zoon een briefje uit gepakt. Hij vond het nog spannender dan ik.

En dan nu de winnaar :D
*tromgeroffel tromgeroffel tromgeroffel*

Melanie van harte gefeliciteerd! Als je je adres geeft komt het pakje zo snel mogelijk naar je toe :D

En voor degenen die niet hebben gewonnen; ik ben van plan om nog véél meer give-aways en andere leuke dingen te organiseren, dus niet getreurd :D

Liefs,
Lola



3 opmerkingen:

  1. Joepie!!! Ik heb gewonnen. Dat is nog eens een leuk biricht.
    Nu even zoeken waar ik heen kan mailen..
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, ik had de verkeerde mail toegevoegd, verwijderd en daarna nooit meer de goede er op gezet. Maar het staat nu rechts bovenaan :D
      Ik hoop dat je veel plezier van het pakje zult hebben!

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!