dinsdag 9 april 2013

10 Kilometer en zere pootjes

Kijk, deze bloemen heb ik gister op de Albert Cuyp gekocht :D Oh my, wat een heerlijke markt is dat zeg! €4,50 voor deze enorme bos :D En ik heb nog veel meer leuke dingen gezien. Het liefst zou ik er elke dag heen gaan, maar met eens per week neem ik ook genoegen hoor, whahaha. Volgende week ga ik waarschijnlijk weer.
Mijn zoon had gister onverwacht een studiedag, dus hij ging gezellig mee. En hij is tot op het bot verwend met appeltaart en wafels ;) Het arme kind heeft in totaal een kilometer of 10 gelopen, nou ja, geslenterd en hij heeft het zo goed volgehouden :) Op nieuwe schoenen nog wel, dat vind ik helemaal knap. Ik vind mezelf ook knap, want ik heb niks gekocht wat gerelateerd is aan haken.
Wel een stofje met Bambi's waar ik helemaal verliefd op ben, en eigenlijk moet ik de credits voor het vinden aan mijn zoontje geven. Hij zag het liggen.
Snoezig hè? Kunnen jullie je voorstellen dat ik er verliefd op ben? Ik weet, tot grote hilariteit van mijn man, nog niet wat ik er van ga maken. Maar ik vind stapels lapjes sowieso ontzettend gezellig staan. (Dat is nog iets wat mijn man niet snapt, maar daar is hij vast een man voor)

Ik ben nu bezig met het haken van een hoesje voor een vaas voor mijn mams, allemaal kleurtjes door elkaar, zodat het een zomers geheel wordt. Het ziet er nu al leuk uit! Zodra het af is en ik het aan mijn mams heb gegeven post ik een foto op mijn blog. Als ik het nu al doe is de verrassing er af en dat zou jammer zijn.

En, ik wil alle volgers die ik tot nu toe heb heel erg bedanken. Dankzij jullie blijf ik op mijn blog schrijven! Vergeten jullie mijn give-away niet? Meedoen kan nog steeds :D

Mijn zoontje hangt nu in zijn huisbroek op de bank, hij is onder schooltijd met zijn schenen tegen het klimrek gevallen en nu liggen zijn schenen open. Heel sneu, hij kan niet zo goed meer lopen nu. Maar zijn favo drankje en een stroopwafel maakt gelukkig veel goed.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Lola

4 opmerkingen:

  1. ohoh wat een snoezig patroontje, ohoh voor een kussen hoesje of een soort quilt dekentje , weet niet of je genoeg hebt hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk hè, het was er ook in het lichtroze :D
      Ik heb nog nooit een quilt gemaakt, maar het is een lapje van 50x120 ongeveer :)

      Verwijderen
  2. Gezellig zo'n dagje met je zoon.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, het was echt heerlijk. Hij wordt al zo groot en wijs. De tijd gaat veel te snel *zucht*

      Liefs,
      Lola

      Verwijderen

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!