woensdag 18 april 2012

Welkom


Welkom allemaal,
wat leuk dat jullie me volgen bij mijn allereerste schreden in blogland.
Ik ben Lola, woon met mijn zoontje van 8 in het midden van het land in een ontzettend kleurrijk huisje. Werkelijk alles is roze, luipaardprint, gehaakt, geborduurd, van de kringloop, of met glitters. Ik ben gek op haken, dingen opknappen, Mariabeelden en oud servies met een gouden randje en heel veel bloemen en ik moet altijd bezig zijn. De kringloop is mijn grootste vriend, en bij brocantemarkten/vlooienmarkten/garagesales ben ik ook niet weg te slaan. Dit, soms, tot wanhoop van mijn vriend. Hij snapt werkelijk niks van mijn smaak, whahaha.
Ik zal proberen elke dag te posten. Of het nu iets is wat me bezighoud of wat ik gemaakt heb.

Liefs,
Lola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze allemaal met heel veel plezier!